Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Learning analytics to unveil learning strategies in a flipped classroom
Naziv: Learning analytics to unveil learning strategies in a flipped classroom
Autori: Jovanović, Jelena  ; Gašević, Dragan ; Dawson, Shane; Pardo, Abelardo; Mirriahi, Negin
Godina: 2017
Publikacija: The Internet and Higher Education
ISSN: 1096-7516 Internet and Higher Education Pretraži identifikator
Izdavač: London : JAI Press
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 33 str. 74-85
DOI: 10.1016/j.iheduc.2017.02.001
WoS-ID: 000399850900008
Scopus-ID: 2-s2.0-85013641444
VBS COBISS: 71639049
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/437610
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1698
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/71639049#izum.si
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
21aM21a - Rad u međ. časopisu izuzetnih vrednosti

289
SCOPUSTM
154
OpenCitations
205
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.