Резултати

еНаука >  Резултати >  Effects of the social environment on consumers' intention to use mobile commerce
Назив: Effects of the social environment on consumers' intention to use mobile commerce
Аутори: Đorđević, Aleksandar  ; Kalinić, Zoran  ; Marinković, Veljko  
Година: 2020
Публикација: Ekonomika preduzeća
ISSN: 0353-443X Ekonomika preduzeća Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 68 br. 3-4 str. 259-268
DOI: 10.5937/ekopre2004259d
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:28504
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/13179657#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/443182
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.