Резултати

еНаука >  Резултати >  Performance-based and authentic assessment for Cambridge YLE Starters exam
Назив Performance-based and authentic assessment for Cambridge YLE Starters exam
Аутори: Petronić Petrović, Lora S.; Damnjanović, Ivana Z.  
Година: 2017
Публикација: COLLOQUIUM ON YOUNG LEARNERS: INNOVATIONS IN ELT FOR CHILDREN AND TEENAGERS
Издавач: TESOL GREECE with the support of IATEFL YLTSIG, Atina, Grčka
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/445249
URL: https://tesolgreece-iateflyltsig-colloquium.weebly.com/?utm_source=ELTA+Serbia+Mailing+List+May+2017&utm_campaign=542748c309-EMAIL_CAMPAIGN_2017_08_12&utm_medium=email&utm_term=0_07b8e34fcb-542748c309-148120385
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.