Резултати

еНаука >  Резултати >  Performance-based and authentic assessment for Cambridge YLE Starters exam
Назив Performance-based and authentic assessment for Cambridge YLE Starters exam
Аутори: Petronić Petrović, Lora; Damnjanović, Ivana Z.  
Година: 2015
Публикација: at 4th International conference - Teaching English to young learners: Assessment and learning
Издавач: Učiteljski fakultet u Jagodini, Univerzitet u Kragujevcu, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7604-138-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 30-31
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/445250
URL: http://www.pefja.kg.ac.rs/preuzimanje/TEYL%202015/Book_of_abstracts_2015.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.