Резултати

еНаука >  Резултати >  Percipirani kvalitet kao kriterijum segmentacije klijenata banaka
Назив: Percipirani kvalitet kao kriterijum segmentacije klijenata banaka
Аутори: Marinković, Veljko R.  
Година: 2017
Публикација: Uticaj globalizacije na poslovno upravljanje i ekonomski razvoj Šumadije i Pomoravlja
Издавач: Kragujevac : Ekonomski fakultet
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6091-0732-0 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: str. [419]-425-425
VBS COBISS: 513684828
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513684828#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/446712
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.