Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Percipirani kvalitet kao kriterijum segmentacije klijenata banaka
Naziv: Percipirani kvalitet kao kriterijum segmentacije klijenata banaka
Autori: Marinković, Veljko R.  
Godina: 2017
Publikacija: Uticaj globalizacije na poslovno upravljanje i ekonomski razvoj Šumadije i Pomoravlja
Izdavač: Kragujevac : Ekonomski fakultet
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-6091-0732-0 ИСБН није валидан Pretraži identifikator
Kolacija: str. [419]-425-425
VBS COBISS: 513684828
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513684828#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/446712
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.