Резултати

еНаука >  Резултати >  Analysis of studentss satisfaction and significance with Moodle Learning System
Назив: Analysis of studentss satisfaction and significance with Moodle Learning System
Аутори: Maričić, Milica M.  ; Horvat, Ana Ž.  ; Bulajić, Milica V.  ; Dobrota, Marina P.  
Година: 2019
Публикација: Proceedings of the IRES international conference
Издавач: Copenhagen, Denmark
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-93-87405-18-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 1-6
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/449105
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.