Резултати
еНаука >
Резултати >
Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија
| Назив: | Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија | Аутори: | Максић, Славица |
Остала ауторства: | Лазаревић, Емилија |
Година: | 2018 | Публикација: | Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији | Издавач: | Београд : Институт за педагошка истраживања | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-7447-142-5 Претражи идентификатор |
Колација: | str. 53-67 | URI: | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/384 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/453020 https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/384 |
Пројекат: | Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008) | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |