Резултати

еНаука >  Резултати >  Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија
Назив: Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија
Аутори: Максић, Славица ; Павловић, Јелена
Остала ауторства: Лазаревић, Емилија  ; Гутвајн, Николета  ; Малинић, Душица  ; Шева, Нада  ; Стојиљковић, Снежана; Кнежевић-Флорић, Оливера; Ђоковић, Сања
Година: 2018
Публикација: Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
Издавач: Београд : Институт за педагошка истраживања
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7447-142-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 53-67
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/384
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/453020
https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/384
Пројекат: Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца