Резултати

еНаука >  Резултати >  Indikatori marketing učinka u finansijskoj efikasnosti
Назив: Indikatori marketing učinka u finansijskoj efikasnosti
Аутори: Okanović, Milan Ž.  ; Milosavljević, Miloš  ; Cicvarić, Slavica  ; Nešković, Ema D.
Година: 2013
Публикација: Nova industrijalizacija, reinženjering i održivost - IX Skup privrednika i naučnika - SPIN'13, Beograd, 5-6. novembar 2013.
Издавач: Beograd : Fakultet organizacionih nauka
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7680-288-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 119-126-126
VBS COBISS: 515391642
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/453183
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/515391642#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.