Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Indikatori marketing učinka u finansijskoj efikasnosti
Naziv: Indikatori marketing učinka u finansijskoj efikasnosti
Autori: Okanović, Milan Ž.  ; Milosavljević, Miloš  ; Cicvarić, Slavica  ; Nešković, Ema D.
Godina: 2013
Publikacija: Nova industrijalizacija, reinženjering i održivost - IX Skup privrednika i naučnika - SPIN'13, Beograd, 5-6. novembar 2013.
Izdavač: Beograd : Fakultet organizacionih nauka
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7680-288-3 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 119-126-126
VBS COBISS: 515391642
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/453183
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/515391642#izum.si
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.