Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga IKT podrške - integracija aktivnosti prodaje, marketinga i odnosa s javnošću
Назив: Uloga IKT podrške - integracija aktivnosti prodaje, marketinga i odnosa s javnošću
The role of ICT support: Integration of sales, marketing and public relations activities
Аутори: Damnjanović, Vesna  ; Filipović Vinka
Година: 2012
Публикација: Info M
ISSN: 1451-4397 Info M Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 11 br. 44 str. 41-45
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/460200
http://www.infom.org.rs/brojevi/index2012.html
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/889
URL: http://www.infom.org.rs/brojevi/index2012.html
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.