Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Uloga IKT podrške - integracija aktivnosti prodaje, marketinga i odnosa s javnošću
Naziv: Uloga IKT podrške - integracija aktivnosti prodaje, marketinga i odnosa s javnošću
The role of ICT support: Integration of sales, marketing and public relations activities
Autori: Damnjanović, Vesna  ; Filipović Vinka
Godina: 2012
Publikacija: Info M
ISSN: 1451-4397 Info M Pretraži identifikator
Izdavač: Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, Beograd
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 11 br. 44 str. 41-45
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/460200
http://www.infom.org.rs/brojevi/index2012.html
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/889
URL: http://www.infom.org.rs/brojevi/index2012.html
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.