Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj etike u marketinškim odlukama privrednih subjekata
Назив: Značaj etike u marketinškim odlukama privrednih subjekata
Аутори: Kadarjan, Danijel ; Štefanides, V.; Torbica, V.
Година: 2010
Публикација: 8. Međunarodna naučno-stručna konferencija "Na putu ka dobu znanja"
Издавач: Fakultet za Menadžment-Novi Sad, Sremski Karlovci, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-85067-30-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 32-32
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/460301
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.