Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Značaj etike u marketinškim odlukama privrednih subjekata
Naziv: Značaj etike u marketinškim odlukama privrednih subjekata
Autori: Kadarjan, Danijel ; Štefanides, V.; Torbica, V.
Godina: 2010
Publikacija: 8. Međunarodna naučno-stručna konferencija "Na putu ka dobu znanja"
Izdavač: Fakultet za Menadžment-Novi Sad, Sremski Karlovci, Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-85067-30-3 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 32-32
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/460301
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.