Резултати

еНаука >  Резултати >  Примена маркетинг концепта у функцији унапређења производње и пласмана сира у Републици Србији
Назив: Примена маркетинг концепта у функцији унапређења производње и пласмана сира у Републици Србији
Остали називи: Primena marketing koncepta u funkciji unapređenja proizvodnje i plasmana sira u Republici Srbiji
Applying Marketing Concepts to Improve Cheese Production and Placing on the Market in the Republic of Serbia
Аутори: Mugoša, Izabela
Ментор: Vlahović, Branislav  
Остала ауторства: Popović-Vranješ, Anka; Kuzman, Boris  
Година: 2018
Публикација: Универзитет у Новом Саду
Издавач: Универзитет у Новом Саду, Пољопривредни факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija150711664263249.pdf?controlNumber=(BISIS)105103&fileName=150711664263249.pdf&id=10548&source=NaRDuS&language=sr
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=105103&source=NaRDuS&language=sr
https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije150711665133714.pdf?controlNumber=(BISIS)105103&fileName=150711665133714.pdf&id=10549&source=NaRDuS&language=sr
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10649
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/460997
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца