Results

eNauka >  Results >  Примена маркетинг концепта у функцији унапређења производње и пласмана сира у Републици Србији
Title: Примена маркетинг концепта у функцији унапређења производње и пласмана сира у Републици Србији
Other Titles: Primena marketing koncepta u funkciji unapređenja proizvodnje i plasmana sira u Republici Srbiji
Applying Marketing Concepts to Improve Cheese Production and Placing on the Market in the Republic of Serbia
Authors: Mugoša, Izabela
Supervisor: Vlahović, Branislav  
Other contributors: Popović-Vranješ, Anka; Kuzman, Boris  
Issue Date: 2018
Publication: Универзитет у Новом Саду
Publisher: Универзитет у Новом Саду, Пољопривредни факултет
Type: Doctoral theses
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija150711664263249.pdf?controlNumber=(BISIS)105103&fileName=150711664263249.pdf&id=10548&source=NaRDuS&language=sr
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=105103&source=NaRDuS&language=sr
https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije150711665133714.pdf?controlNumber=(BISIS)105103&fileName=150711665133714.pdf&id=10549&source=NaRDuS&language=sr
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10649
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/460997
M-category: 
70M70

Find the DOI


Google ScholarTM

Creative Commons License