Резултати

еНаука >  Резултати >  Customer orientation of employees in travel agencies as a predisposition of service quality: Test of cose consequences model
Назив: Customer orientation of employees in travel agencies as a predisposition of service quality: Test of cose consequences model
Аутори: Simat Karolina; Blešić, Ivana V.  ; Bozic Sanja  ; Avramovic Misa; Ivkov Milan  
Година: 2018
Публикација: International Journal for Quality research - CQM
ISSN: 1800-6450 International Journal for Quality Research Претражи идентификатор
Издавач: UNIV MONTENENGRO, CENTER QUALITY, PODGORICA
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 12 br. 4 str. 851-868
DOI: 10.18421/IJQR12.04-05
WoS-ID: 000453064200005
Scopus-ID: 2-s2.0-85062640805
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=110583&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/461735
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

4
SCOPUSTM
4
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.