Резултати

еНаука >  Резултати >  Jezik ubeđivanja u marketingu: sintaksički i stilistički elementi savremene srpske reklame
Назив: Jezik ubeđivanja u marketingu: sintaksički i stilistički elementi savremene srpske reklame
Аутори: Jakić, Gordana D.; Anđelković, Jelena S.  
Година: 2010
Публикација: 12. Međunarodni simpozijum SYMORG 2010: „Organizacione nauke i menadžment znanja“
Издавач: Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu, Zlatibor
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7680-216-6 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/463025
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.