Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Jezik ubeđivanja u marketingu: sintaksički i stilistički elementi savremene srpske reklame
Naziv: Jezik ubeđivanja u marketingu: sintaksički i stilistički elementi savremene srpske reklame
Autori: Jakić, Gordana D.; Anđelković, Jelena S.  
Godina: 2010
Publikacija: 12. Međunarodni simpozijum SYMORG 2010: „Organizacione nauke i menadžment znanja“
Izdavač: Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu, Zlatibor
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7680-216-6 Pretraži identifikator
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/463025
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.