Резултати
еНаука >
Резултати >
University teachers' attitudes towards using Moodle platform in teaching philological academic courses
Назив: | University teachers' attitudes towards using Moodle platform in teaching philological academic courses | Аутори: | Eraković, Borislava ; Lazović, Vesna | Година: | 2020 | Публикација: | Inovacije u nastavi | ISSN: | 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор | Издавач: | Kruševac ; Beograd : Međuopštinski zavod za unapređivanje vaspitanja i obrazovanja - Centar za inovacije u obrazovanju Beograd : Prosvetni pregled |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 33 br. 3 str. 43-57 | DOI: | 10.5937/inovacije2003043e | VBS COBISS: | 26681609 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/464437 | URL: | https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0352-2334/2020/0352-23342003043E.pdf | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.