Резултати

еНаука >  Резултати >  Inkluzivno obrazovanje: sociometrijski status učenika i stavovi učitelja i roditelja
Назив: Inkluzivno obrazovanje: sociometrijski status učenika i stavovi učitelja i roditelja
Аутори: Korda M.; Mihić, Vladimir  ; T. Karić
Година: 2014
Публикација: 19. Dani psihologije u Zadru
Издавач: Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, Hrvatska
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-953-331-054-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 111-111
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/466801
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.