Резултати
еНаука >
Резултати >
Promena paradigme ocenjivanja u nastavi kao elemenat strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja
Назив: | Promena paradigme ocenjivanja u nastavi kao elemenat strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja Izmenenie paradigmy ocenivanija kak ëlement strategii povyšenija kačestva obrazovanija Changing evaluation paradigm in the teaching process as an element of the strategy for enhancing the quality of education |
Аутори: | Mitrović, Milica | Година: | 2014 | Публикација: | Nastava i vaspitanje | ISSN: | 0547-3330 Nastava i vaspitanje Претражи идентификатор | Издавач: | Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 63 br. 2 str. 175-188 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/467441 http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1847 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/207678732#izum.si |
Пројекат: | Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060) | М-категорија: | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |