Резултати

еНаука >  Резултати >  Promena paradigme ocenjivanja u nastavi kao elemenat strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja
Назив: Promena paradigme ocenjivanja u nastavi kao elemenat strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja
Izmenenie paradigmy ocenivanija kak ëlement strategii povyšenija kačestva obrazovanija
Changing evaluation paradigm in the teaching process as an element of the strategy for enhancing the quality of education
Аутори: Mitrović, Milica
Година: 2014
Публикација: Nastava i vaspitanje
ISSN: 0547-3330 Nastava i vaspitanje Претражи идентификатор
Издавач: Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 63 br. 2 str. 175-188
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/467441
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1847
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/207678732#izum.si
Пројекат: Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060)
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Пронађи DOI


Creative Commons лиценца