Резултати
еНаука >
Резултати >
Radna memorija kao prediktor uspeha u učenju ─ nedostajuća veza u obrazovanju odraslih?
Назив: | Radna memorija kao prediktor uspeha u učenju ─ nedostajuća veza u obrazovanju odraslih? | Аутори: | Bulajić, Aleksandar ; Maksimović, Maja | Година: | 2014 | Публикација: | Modeli procenjivanja i strategija unapređivanja kvaliteta obrazovanja odraslih u Srbiji | Издавач: | Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-82019-82-4 Претражи идентификатор | Колација: | str. 33-47 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/467716 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.