Резултати

еНаука >  Резултати >  Digitalna strategija kao novi fenomen u kanalima marketinga
Назив: Digitalna strategija kao novi fenomen u kanalima marketinga
Аутори: Končar, Jelena A.  ; Radenko Marić  ; Sonja Vučenović  
Година: 2019
Публикација: Elektronski zbornik radova : 24rd International Scientific Symposium, Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management
Издавач: Суботица, Универзитет у Новом Саду Економски факултет у Суботици
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7233-380-0 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/469751
URL: https://www.ef.uns.ac.rs/sm2019
file:///C:/Users/Korisnik/Downloads/49-Article%20Text-142-1-10-20200916.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.