Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Digitalna strategija kao novi fenomen u kanalima marketinga
Naziv: Digitalna strategija kao novi fenomen u kanalima marketinga
Autori: Končar, Jelena A.  ; Radenko Marić  ; Sonja Vučenović  
Godina: 2019
Publikacija: Elektronski zbornik radova : 24rd International Scientific Symposium, Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management
Izdavač: Суботица, Универзитет у Новом Саду Економски факултет у Суботици
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7233-380-0 Pretraži identifikator
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/469751
URL: https://www.ef.uns.ac.rs/sm2019
file:///C:/Users/Korisnik/Downloads/49-Article%20Text-142-1-10-20200916.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.