Резултати

еНаука >  Резултати >  Website as tourist destination marketing tool
Назив: Website as tourist destination marketing tool
Аутори: Milinković, Milorad  
Година: 2012
Публикација: XIII International Symposium SymOrg 2012, June 5-9, 2012, Zlatibor, Serbia, INNOVATIVE MANAGEMENT AND BUSINESS PERFORMANCE, SYMPOSIUM PROCEEDINGS
Издавач: NEWPRESS d.o.o. Smederevo, Serbia, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7680-255-5 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/470723
URL: http://symorg.fon.bg.ac.rs/proceedings/papers/17%20-%20Operational%20Research%20and%20Quantitative%20Methods%20in%20Management.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.