Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Website as tourist destination marketing tool
Naziv: Website as tourist destination marketing tool
Autori: Milinković, Milorad  
Godina: 2012
Publikacija: XIII International Symposium SymOrg 2012, June 5-9, 2012, Zlatibor, Serbia, INNOVATIVE MANAGEMENT AND BUSINESS PERFORMANCE, SYMPOSIUM PROCEEDINGS
Izdavač: NEWPRESS d.o.o. Smederevo, Serbia, Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7680-255-5 Pretraži identifikator
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/470723
URL: http://symorg.fon.bg.ac.rs/proceedings/papers/17%20-%20Operational%20Research%20and%20Quantitative%20Methods%20in%20Management.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.