Резултати

еНаука >  Резултати >  Strategija formiranja cena na savremenom tržištu kao instrument marketing miksa
Назив: Strategija formiranja cena na savremenom tržištu kao instrument marketing miksa
Аутори: Stošić-Mihajlović, Ljiljana; Stanka Đurić
Година: 2010
Публикација: Prvi postjugoslovenski simpozijum o održivom urbanom razvoju REUNION, Niška banja, REUNION
Издавач: TQM CENTAR, Naučno - stručni časopis ODRŽIVI RAZVOJ, Naučno - stručni časopis INFORMATIKA, KVALITET, NOVE TEHNOLOGIJE International Journal of Technical - Technological and Biotechnical Sciences MULTISCIENCE, International Journal of Technical - Technolog
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-88065-09-2 Претражи идентификатор
Колација: br. 1
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/472341
URL: http://www.tehnologijahrane.com/seminari/reunion-novi-i-obnovljivi-izvori-energije
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.