Results

eNauka >  Results >  Strategija formiranja cena na savremenom tržištu kao instrument marketing miksa
Title: Strategija formiranja cena na savremenom tržištu kao instrument marketing miksa
Authors: Stošić-Mihajlović, Ljiljana; Stanka Đurić
Issue Date: 2010
Publication: Prvi postjugoslovenski simpozijum o održivom urbanom razvoju REUNION, Niška banja, REUNION
Publisher: TQM CENTAR, Naučno - stručni časopis ODRŽIVI RAZVOJ, Naučno - stručni časopis INFORMATIKA, KVALITET, NOVE TEHNOLOGIJE International Journal of Technical - Technological and Biotechnical Sciences MULTISCIENCE, International Journal of Technical - Technolog
Type: Conference Paper
ISBN: 978-86-88065-09-2 Search Idenfier
Collation: br. 1
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/472341
URL: http://www.tehnologijahrane.com/seminari/reunion-novi-i-obnovljivi-izvori-energije
Metadata source: Migrirano iz RIS podataka
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.