Резултати

еНаука >  Резултати >  Društveni marketing u uslovima globalne ekonomske krize
Назив: Društveni marketing u uslovima globalne ekonomske krize
Аутори: Đurđević, Diona  ; Tot, Vilmoš  ; Radnović, Branislav  
Година: 2013
Публикација: Globalna ekonomska kriza i poslovna ekonomija - izazovi teorije i prakse - [Četvrti naučni skup sa međunarodnim učešćem Univerziteta Edukons u Sremskoj Kamenici], Sremska Kamenica - Novi Sad, 29-30. maj, 2013 - [The Fourth Science Symposium with International Involvement of Educons University at [!] Sremska Kamenica], Sremska Kamenica - Novi Sad, May 29-30, 2013
Zbornik Univerziteta Edukons za društvene nauke
Издавач: Sremska Kamenica : Univerzitet Edukons, Naučno-istraživački centar
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87785-45-8 Претражи идентификатор
Колација: vol. 4 br. 1 str. 227-238-238
VBS COBISS: 44513039
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/44513039#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/473418
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.