Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Društveni marketing u uslovima globalne ekonomske krize
Naziv: Društveni marketing u uslovima globalne ekonomske krize
Autori: Đurđević, Diona  ; Tot, Vilmoš  ; Radnović, Branislav  
Godina: 2013
Publikacija: Globalna ekonomska kriza i poslovna ekonomija - izazovi teorije i prakse - [Četvrti naučni skup sa međunarodnim učešćem Univerziteta Edukons u Sremskoj Kamenici], Sremska Kamenica - Novi Sad, 29-30. maj, 2013 - [The Fourth Science Symposium with International Involvement of Educons University at [!] Sremska Kamenica], Sremska Kamenica - Novi Sad, May 29-30, 2013
Zbornik Univerziteta Edukons za društvene nauke
Izdavač: Sremska Kamenica : Univerzitet Edukons, Naučno-istraživački centar
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-87785-45-8 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 4 br. 1 str. 227-238-238
VBS COBISS: 44513039
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/44513039#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/473418
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.