Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Društveno odgovoran marketing kao strategija savremenog preduzeća – izazovi i koristi
Naziv: Društveno odgovoran marketing kao strategija savremenog preduzeća – izazovi i koristi
Autori: Milica Jovanović  ; Đokić, Milica Z.  
Godina: 2017
Publikacija: Izazovi i problemi savremenog marketinga : zbornik radova / Konferencija Srpskog udruženja za marketing, Zlatibor od 17. do 19. novembra 2017. godine
Izdavač: Beograd : Srpsko udruženje za marketing - SeMA
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-6047-256-6 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 125-134
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/473423
URL: http://www.sema.rs/repository/download/izazovi-i-problemi-savremenog-marketinga-zbornik-radova.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.