Резултати

еНаука >  Резултати >  Self-concept and Teachers’ Professional Roles
Назив Self-concept and Teachers’ Professional Roles
Аутори: Zlatković, Blagica  ; Stojiljković, Snežana  ; Đigić, Gordana  ; Todorović, Jelisaveta  
Година: 2012
Публикација: Procedia - Social and Behavioral Sciences
ISSN: 1877-0428 Procedia - Social and Behavioral Sciences Претражи идентификатор
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 69 str. 377-384
DOI: 10.1016/j.sbspro.2012.11.423
WoS-ID: 000317131400047
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/474009
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

5
OpenCitations
7
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.