Резултати

еНаука >  Резултати >  Protocol for Classroom Management Styles Assessment Designing
Назив: Protocol for Classroom Management Styles Assessment Designing
Аутори: Đigić, Gordana  ; Stojiljković, Snežana  
Година: 2012
Публикација: Procedia - Social and Behavioral Sciences
ISSN: 1877-0428 Procedia - Social and Behavioral Sciences Претражи идентификатор
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 45 str. 65-74
DOI: 10.1016/j.sbspro.2012.06.543
WoS-ID: 000314099500007
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/479145
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

6
OpenCitations
3
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.