Резултати

еНаука >  Резултати >  Analiza marketinga kao fundamentalnog faktora unapređenja konkurentnosti domaćih preduzeća
Назив: Analiza marketinga kao fundamentalnog faktora unapređenja konkurentnosti domaćih preduzeća
Аутори: Bešić, Cariša  ; Đorđević D; Bešić S
Година: 2013
Публикација: Naučni E-forum: Menadžment, inovacije i razvoj – 2013., sa tematskom konferencijom: „Energetske tehnologije“
Издавач: Društvo za menadžment, inovacije i razvoj „Srbija invent“ i Društvo za sunčevu energiju „Srbija solar“
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 24-27
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/480075
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.