Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Analiza marketinga kao fundamentalnog faktora unapređenja konkurentnosti domaćih preduzeća
Naziv: Analiza marketinga kao fundamentalnog faktora unapređenja konkurentnosti domaćih preduzeća
Autori: Bešić, Cariša  ; Đorđević D; Bešić S
Godina: 2013
Publikacija: Naučni E-forum: Menadžment, inovacije i razvoj – 2013., sa tematskom konferencijom: „Energetske tehnologije“
Izdavač: Društvo za menadžment, inovacije i razvoj „Srbija invent“ i Društvo za sunčevu energiju „Srbija solar“
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 24-27
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/480075
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.