Резултати
еНаука >
Резултати >
Kooperativno podučavanje kao oblik direktne podrške učenicima sa ometenošću u redovnom odeljenju
Назив: | Kooperativno podučavanje kao oblik direktne podrške učenicima sa ometenošću u redovnom odeljenju | Аутори: | Banković, Slobodan ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2018 | Публикација: | U: A. Đurić-Zdravković (Ur.), Elektronski zbornik radova i rezimea I stručno-naučnog skupa sa međunarodnim učešćem ,,Šta sve umem, šta sve znam – inkluzija u praksi”. Zemun: OŠ ,,Sava Jovanović Sirogojno”. | Тип резултата: | Конференцијски рад | Колација: | str. 120-120 | URI: | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2973 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/481656 |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.