Резултати

еНаука >  Резултати >  Kooperativno podučavanje kao oblik direktne podrške učenicima sa ometenošću u redovnom odeljenju
Назив: Kooperativno podučavanje kao oblik direktne podrške učenicima sa ometenošću u redovnom odeljenju
Аутори: Banković, Slobodan  ; Brojčin, Branislav  
Година: 2018
Публикација: U: A. Đurić-Zdravković (Ur.), Elektronski zbornik radova i rezimea I stručno-naučnog skupa sa međunarodnim učešćem ,,Šta sve umem, šta sve znam – inkluzija u praksi”. Zemun: OŠ ,,Sava Jovanović Sirogojno”.
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 120-120
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2973
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/481656
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.