Резултати
еНаука >
Резултати >
Methodological principles from the point of view of critical constructivist pedagogy
Назив: | Methodological principles from the point of view of critical constructivist pedagogy | Аутори: | Krnjaja, Živka | Година: | 2010 | Публикација: | Final program and abstracts - [organized by] Hungarian Language Teacher Training Faculty | Издавач: | Szabadka : Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-87095-08-3 Претражи идентификатор | Колација: | str. 63-76 | VBS COBISS: | 523762583 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/523762583#izum.si https://enauka.gov.rs/handle/123456789/490731 |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.