Резултати

еНаука >  Резултати >  Methodological principles from the point of view of critical constructivist pedagogy
Назив: Methodological principles from the point of view of critical constructivist pedagogy
Аутори: Krnjaja, Živka  
Година: 2010
Публикација: Final program and abstracts - [organized by] Hungarian Language Teacher Training Faculty
Издавач: Szabadka : Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87095-08-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 63-76
VBS COBISS: 523762583
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/523762583#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/490731
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.