Резултати

еНаука >  Резултати >  Stavovi i mišljenje nastavnika razredne nastave prema inkluziji i promenama u školi
Назив: Stavovi i mišljenje nastavnika razredne nastave prema inkluziji i promenama u školi
Аутори: Arsenović-Pavlović, Marina ; Radovanović, Vesna  ; Jolić Marjanović, Zorana  
Година: 2006
Публикација: Empirijska istraživanja u psihologiji, 2006. - Beograd : Institut za psihologiju, 2006. - ISBN 8683797538. - ISBN 9788683797530
Тип резултата: Конференцијски рад
VBS COBISS: 31959567
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/492818
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/31959567#izum.si
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.