Резултати

еНаука >  Резултати >  Benefits and Risks of Outsourcing Marketing Activities as an Organizational Restructuring Initiative
Назив: Benefits and Risks of Outsourcing Marketing Activities as an Organizational Restructuring Initiative
Аутори: Lazić Antonina; Čudanov, Mladen J.  ; Jaško, Ondrej O.  
Година: 2019
Публикација: 38th International Conference on Organizational Science Development „Subtitle Ecosystem of Organizations in the Digital Age“: Conference Proceedings
Издавач: Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede, Portorož
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-286-250-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 531-543
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/495567
URL: https://fov.um.si/konferenca/en/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.