Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Benefits and Risks of Outsourcing Marketing Activities as an Organizational Restructuring Initiative
Naziv: Benefits and Risks of Outsourcing Marketing Activities as an Organizational Restructuring Initiative
Autori: Lazić Antonina; Čudanov, Mladen J.  ; Jaško, Ondrej O.  
Godina: 2019
Publikacija: 38th International Conference on Organizational Science Development „Subtitle Ecosystem of Organizations in the Digital Age“: Conference Proceedings
Izdavač: Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede, Portorož
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-961-286-250-3 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 531-543
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/495567
URL: https://fov.um.si/konferenca/en/
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.