Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Značaj prodajno-promotivnih tržišnih institucija za razvoj trgovine
Naziv: Značaj prodajno-promotivnih tržišnih institucija za razvoj trgovine
Autori: Ćuzović, Sreten  ; Sokolov-Mladenović, Svetlana  
Godina: 2016
Publikacija: Konkurentnost i održivi razvoj privrede Republike Srbije
Izdavač: Ekonomski fakultet Univerziteta u Nišu
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-6139-125-5 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 259-271
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/499978
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.