Резултати

еНаука >  Резултати >  Designing Personalized Learning Environments — The Role of Learning Analytics
Назив: Designing Personalized Learning Environments — The Role of Learning Analytics
Аутори: Klašnja Milićević, Aleksandra  ; Ivanović, Mirjana  ; Stantić, Bela
Година: 2020
Публикација: Vietnam Journal of Computer Science
ISSN: 2196-8888 Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 07 br. 03 str. 231-250
DOI: 10.1142/s219688882050013x
WoS-ID: 000667282000002
Scopus-ID: 2-s2.0-85100203867
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/500966
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=116089&source=eNauka&language=en
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

6
SCOPUSTM
1
OpenCitations
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.