Резултати

еНаука >  Резултати >  Mentorstvo kao strategija poučavanja darovite dece u kontekstu didaktičke kulture
Назив: Mentorstvo kao strategija poučavanja darovite dece u kontekstu didaktičke kulture
Аутори: Živić, Nebojša V. ; Biljana Vujasin
Година: 2015
Публикација: Zbornik rezimea sa Međunarodnog naučnog skupa "Daroviti i didaktička kultura"
Издавач: Vršac : Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača 'Mihailo Palov', 2015 (Beograd : Fiducija), Vršac, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7372-215-3 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/505142
URL: http://www.nauka.uskolavrsac.in.rs/wp-content/uploads/2015/03/Zbornik-rezimea-21OS.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.