Резултати

еНаука >  Резултати >  Teachers’ views of inclusive education in Serbian schools
Назив: Teachers’ views of inclusive education in Serbian schools
Аутори: Đukičin Vučković, Smiljana  ; Ivkov Džigurski, Anđelija  ; Ivanović, Bibić Ljubica  ; Milanković Jovanov, Jelena  ; Stojšić, Ivan  
Година: 2019
Публикација: South African Journal of Education
ISSN: 0256-0100 South African Journal of Education Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 39 br. 2 str. 1-10
DOI: 10.15700/saje.v39ns2a1722
WoS-ID: 000552645300013
Scopus-ID: 2-s2.0-85079177673
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/507410
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=113968&source=eNauka&language=en
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

7
SCOPUSTM
1
OpenCitations
3
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.