Резултати

еНаука >  Резултати >  Using data mining on student behavior and cognitive style data for improving e-learning systems: a case study
Назив: Using data mining on student behavior and cognitive style data for improving e-learning systems: a case study
Аутори: Jovanović, Miloš  ; Vukićević, Milan  ; Milovanović, Miloš  ; Minović, Miroslav  
Година: 2012
Публикација: International Journal of Computational Intelligence Systems
ISSN: 1875-6883 International Journal of Computational Intelligence Systems Претражи идентификатор
Издавач: Atlantis Press, Paris
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 5 br. 3 str. 597-597
DOI: 10.1080/18756891.2012.696923
WoS-ID: 000304476000017
Scopus-ID: 2-s2.0-84862177782
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/507428
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/851
Пројекат: Инфраструктура за електронски подржано учење у Србији
European Commission [519141-LLP-1-2011-1-ES-KA3-KA3MP]
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

60
SCOPUSTM
40
OpenCitations
49
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца