Резултати

еНаука >  Резултати >  Process management as basis for quality management in service industry
Назив: Process management as basis for quality management in service industry
Аутори: Milić Radović; Slobodan Ćamilović; Zoran Rakić; Simeunović, Barbara P.  ; Tomašević, Ivan  ; Stojanović, Dragana D.  
Година: 2012
Публикација: Technics Technologies Education Management / TTEM
ISSN: 1986-809X Technics Technologies Education Management / TTEM Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 7 br. 2 str. 608-613
WoS-ID: 000307748500021
Scopus-ID: 2-s2.0-84864473139
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/509855
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1020
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

2
SCOPUSTM

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.