Резултати

еНаука >  Резултати >  Poboljšanje neverbalne komunikacije kod višestruko ometenih učenika sa oštećenjem vida
Назив: Poboljšanje neverbalne komunikacije kod višestruko ometenih učenika sa oštećenjem vida
Improving nonverbal communication in children with multiple disabilities, including visual impairment
Аутори: Stanimirović, Dragana; Jablan, Branka  ; Živković, Ivana
Остала ауторства: Vuković Mile; Jugović Aleksandar; Popović-Ćitić Branislava; Ilić Snežana
Година: 2017
Публикација: Zbornik radova - Nacionalni naučni skup „Prevencija razvojnih smetnji i problema u ponašanju”, Beograd, 21. Decembar 2017.
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-105-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 45-53
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2626
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/510753
URL: http://www.fasper.bg.ac.rs/skup/20171221_1-Zbornik_radova_nacionalni_skup-2017.pdf
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца