Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Poboljšanje neverbalne komunikacije kod višestruko ometenih učenika sa oštećenjem vida
Naziv: Poboljšanje neverbalne komunikacije kod višestruko ometenih učenika sa oštećenjem vida
Improving nonverbal communication in children with multiple disabilities, including visual impairment
Autori: Stanimirović, Dragana; Jablan, Branka  ; Živković, Ivana
Ostala autorstva: Vuković Mile; Jugović Aleksandar; Popović-Ćitić Branislava; Ilić Snežana
Godina: 2017
Publikacija: Zbornik radova - Nacionalni naučni skup „Prevencija razvojnih smetnji i problema u ponašanju”, Beograd, 21. Decembar 2017.
Izdavač: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-6203-105-1 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 45-53
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2626
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/510753
URL: http://www.fasper.bg.ac.rs/skup/20171221_1-Zbornik_radova_nacionalni_skup-2017.pdf
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca