Резултати
еНаука >
Резултати >
A Comparison of Two Different Approaches in Teaching and Assessing Young EFL Learners Pronunciation
Назив: | A Comparison of Two Different Approaches in Teaching and Assessing Young EFL Learners Pronunciation | Аутори: | Jerotijević Tišma, Danica M. | Година: | 2018 | Публикација: | Philologia mediana | ISSN: | 1821-3332 Philologia mediana Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 10 br. 10 str. 625-641 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/515457 | URL: | https://www.philologiamediana.com/index.php/phm/article/view/85/80 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.