Резултати

еНаука >  Резултати >  A Comparison of Two Different Approaches in Teaching and Assessing Young EFL Learners Pronunciation
Назив: A Comparison of Two Different Approaches in Teaching and Assessing Young EFL Learners Pronunciation
Аутори: Jerotijević Tišma, Danica M.  
Година: 2018
Публикација: Philologia mediana
ISSN: 1821-3332 Philologia mediana Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 10 br. 10 str. 625-641
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/515457
URL: https://www.philologiamediana.com/index.php/phm/article/view/85/80
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.